3:de advent och toner.

Hej godmorgon goddag. 
Nu vettni nu, börjar jag allt värma upp rösten med olika toner, för idag är det publik som 
väntar. Jag och 3 andra tjejer ska sjunga in lucian, även fast det är i morgon. 
Igår hade jag middag hemma hos mig med trevliga tjejor!
fats nästa gång får det nog vara lite mer tjejer som känner allihop runt bordet, för alla kände inte alla.
Då kan det bli den så kallade tystnaden för man inte vågar säga någonting. Men men det gick bra ändå. 
Vi åkte vidare efter maten till Lerkil hem till Rasmus, men där va det inte kul alls. Så vi drog hem igen efter 20 min kankse. 
Bussen skulle ha kommit 23:02 men det gjorde den ju inte, sjäääälvklart att den inte gjorde. Västtrafik älskar vi..
Utan bussen kom 23:30 och det var en buss med 40 minuters resa + spya,vin,öl,cider över allt i hela bussen. Det var ingen trevlig tur.
Efter denna veliga kväll, gick jag och Matilda hem till mig och kollade på sex and the city med min syster och åt choklad. Sedan åkte Matilda hem till sig och jag somnade djupt in i skönhetssömnen. 
jag hittade inte min kamera så blev inga bilder tyvärr... Men min vackra ljusstake ska så klart upp här.

Tjarrå/
Linnea

fin tycker jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0