förlåt mig

hejhej, förlåt mig för att jag inte gjorde något inlägg igår, men jag hade ingen tid, + att det var Onsdag.
Jag hatar ju onsdagar. Nu är jag med En bra vän till mig som heter Josefina, vi har precis gjort klart musik arbetet !
det jag har kvar nu är :

* Läsa inför SO provet som blev fram flyttat till måndag!
* Matte stenciler som jag och Josefina frågade om för vi kände för att plugga matte?
Sen va det slut!
Inga fler läxor eller inlämningar nu på ett härligt bra tag!

Ja jag vet att jag sa att jag lovade att blogga igår...
Men det gjorde jag inte, för det fanns en anledning för det!
Jag LOVAR LOVAR LOVAR att skriva ett i kväll med.
Nu blir det att hitta på något annat en att studera. 

Tjarrå/
Linnea

Denna låten är med i vårat arbete.
Afrikansk musik- Traditionell.

http://www.youtube.com/watch?v=3jvfzjEgiL0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0