Godnatt för Lördagen

Jag hoppas att eran lördag är bättre en min !
Suttit hemma & pluggat,gjort lurrar ( lussebullar )
designat och haft det rätt så mysigt, i julkänslan. Men hade hellre 
velat ut idag. Orken fanns bara inte !
I morgon är det 2:a advent, glögg & lurre blir det då. Även jag ska lyfta fötterna från Åsa & bege mig hem till 
min fader i kungsbacka. Min kamera!
Mina outfits kommer att läggas upp, även bilder på vad jag gjort.
snart är det dags för att köpa julklappar till mina nära vänner & familj. Även något litet till mig själv. Hehe, ja. Jag är en shopping galen tjej.

Innan jag hoppar i säng blir det lite fika, sedan duschen!
+ jag har växt 2 cm. 179 är jag nu.

Tjarrå/
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0