Himlen i min famn

Den låten är också bra, även fast det är Carola. 

Jag sitter här vid datorn har lite smått panik eller så. För jag kommer inte in på min facebook.
Den är helt konstig!
jajaaa. Är dags för sängen snart, är så galet trött !
Maten jag gjorde förut ni vet, min speciella goda mat. 
Den blev inte god. Köttbullarna blev brända. Och lingonsåsen var nästan slut. 
+ ärtorna smakade som mjöl.. 
så det blev inte mycket i magen för mig inte. 
Därföööör är det bra att man har sin underbara syster hemma i köket nu, där hon lagar köttfärs och spagetti !
Nu skall maten ner i magen, sedan ska jag sova. 
Godnatt & ha en fortsatt trevlig kväll dårå. 

Att sova är underbart. 

Tjarrå/
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0