Lördagen

Nästan sovit bort hela förmiddagen !
Vaknade vid 12, åt frukost gjorde mig i ordning lite smått.
Vid halv 2 så följde jag Kristoffer till bussen för han skulle åka hem till sig !
Hade en trevlig fredag med han & familjen. Massa prat & Mat. + Idol, härligt att Minnah gick vidare!
Sen han åkte så har jag suttit  för mig själv i köket med ljus & o'boy. Målade / Pluggade.
Kommit på en egen design med min målning. Känns kul att ha egna idéer. 
Nu ska jag ta mig ner till busshålsplatsen & lämna ett rött läppstift som Nathalie ska få låna & snygga till sig lite extra med inför kvällen!
Jag har inga planer för kvällen alls !
Förlåt att det inte läggs upp några bilder, men min kamera är hos pappa.

Tjarrå/
Linnea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0