Don't say a word

Gooodkväll. 
Nu har jag precis kollat klart på pelle svanslös, otroligt gullig film. Tagit mig en varm dusch, ätit mat och nu sitter jag här i sängen med datorn i knät. 
Eftersom att jag är frisk nu, äntligen. 
Så bär det av till skolan i morgon igen. Vi börjar 8:00 slutar 11:55 så det är en kort dag!
Det är en onsdag i och för sig. Jag hatar onsdagar. 
Just denna onsdagen har ett datum jag aldrig kommer att tappa från minnet..
Även allt som innehåller otur/tårar händer mig på onsdagar ( vissa onsdagar )
Så det gäller att allt går som det ska i morgon, och att allt kommer vara bra.
För orkar inte med något problem nu!
Nu ska jag lägga mig och antingen slå på ännu en gullig gammal film, eller lyssna på härlig lugn musik.
Ha en fortsatt trevlig kväll !

Tjarrå/
Linnea

Min mysiga hemma outfit idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0