Godkväll Godkväll

Tjena!
Idag har jag varit i skolan som jag alltid är, varit i stallet med. 
Fy, så kallt det va! -9 inne i stallet. Usch.
Blev ingen ridning idag, bara fixa i stallet och boxen!
Det var så härligt med en varm dusch när man kom hem, riktigt stack i fötterna för det varma vattnet. 
Nog om vatten och fötter. 
Nu har jag suttit hemma och studerat i en sån lång tid. 
Det är så mycket i skolan så jag vet inte vad. Men man hänger ju såklart med i svängarna!
min lista om vad jag är klar med:

* Svenska - Novell
* Engelska - Berättelse,bok,frågor
* NO - läsa på ett häfte
* Svenskan - Kolla ett youtubeklipp.

Nu har jag bara dessa kvar:
* Läsa på inför So-provet som är på fredag- Första världskriget och Ryska revolutionen. 
* Musik arbete som är på fredag - Fördjupning om en musikstil t.ex indisk musik, gammaldags m.m

Bra att veta va.
Alltså så har jag att göra lite nu i slutet av veckan med + att Nathalie är sjuk!
Därför det inte går så bra just denna veckan med uppdateringar. 
David, nu fick du dig ett svar om varför vi/Jag ej uppdaterar så mycket.

I morgon är det en ny dag med nya uppdateringar, LOVAR.
Nu ska jag göra mig en sallad med avocado i, det är nog det godaste som finns ! 
Sallad med färska grönsaker, feta ost & stekt kycklingfilé som är ner hackade i små bitar.

Tjarrå/
Linnea




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0