1:a Advent

Vaknade upp super glad med dom grymma!
Hade en sån otroligt bra kväll igår. Har inte skrattat så mycket på en oerhört lång tid, GULD!
Jag och David gick från Ica kvantum inne på kungsmässan, ända till hedekyrka + 500 m till.
Det va -12 grader igår kväll också. Fingrarna domnade bort!
När vi kom fram till Anton, som han hette vi va hos.
Så slängdes det upp chips,cola,choklad och saltapinnar. Blev en onyttig lördag för oss, men god!
Gitarren va med såklart. Vi pratade och sjöng i flera timmar, sängdags blev halv 7 i morse. Är man uppe sent har man en anledning till varför. Min anledning är för att ni gossar är gryma gossar !
Charlie, Anton & Daviss, ni är bra !
Nu ska jag hem till min mamma på adventsmiddag och glögg drickande !
Ha en trevlig & underbar 1:a advent som jag har & ska ha.

Tjarrå/
Linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0