onsdagar gör mig ilsken

Hej. 
Idag har jag varit i skolan, helt frisk och allt va bra tills klockan slog 13:15.
Jo för vet ni vad. Jag åkte in till kungsbacka efter skolan för jag skulle vänta inne på kungsmässan på en vän till mig.
Klockan tickade och jag traskade runt inne på min systers jobb.
Väntade och väntade. Men inget svar av vännen..
När klockan slog 19:00, då gav jag upp och sket i allting, gick med min syster hem efter hon hade stängt butiken.
Min ONSDAG blev förjävlig. Jag hatar verkligen Onsdagar, dom ger mig som sagt alltid otur!
Dagen = otur. Såååå sur.
Jaja.. strunt samma. Nu ska jag färga mitt hår med min älskade syster!, hon räddade min onsdag i alla fall genom att vara så grym. 
Ha det gött. Skriver i morgon. Är på dåligt humör så ja, vi hörs i morgon !

Tjarrå/
Linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0