Värme och smultrondryck

Godkväll Godkväll!
Idag slutade jag vid halv 3 på eftermiddagen från skolan.
Åkte in till kungsbacka torg och tittade runt bland alla affärer. Efter någon timme sisådär gick jag hem till mig och pluggade matte inför provet vi ska ha i morgon. Pappa kom hem runt halv 5 och då gick vi bort till kungsmässan, åt på Linnéas. Texmex för mig !
Efter den lilla matstunden med min kära fader, träffade jag på två goa tjejer! 
Emelie Nordlund och Ida Loebbert. Vi trippade runt lite under taket på kungsmässan bland allt mysigt pynt !
Efter denna dag på kungsmässan och kungsbackas torg, så gick jag och min syster till solkällan, där vi sedan gottade oss i värmen. Härligt va det. I 30 minuter solade vi, resultatet blev strålande. Ska sola mer i veckan så klart!
Nu blir det plugg igen. Bredvid mig står det ett glas med en otroligt god dryck.. Smultrondryck. Jag älskar smultron.

Kommer lite bilder från dagen !

Tjarrå/
Linnea





Kommentarer
Postat av: Ida

Linnea ditt äckel! sista bilden är vidrig :D heeh

2010-11-25 @ 22:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0