bara för att jag kan.

precis ska blogga nu bara för att jag kan.
Jag har vart hemma hela dagen, är lite små förkyld, låter som en våldtagen skata när jag pratar, sen var jätte trött i morse, så jag bah; stannar väl hemma då. Går till skolan imorgon istället, mh. Eftersom jag har vart hemma idag har jag inte gjort med än att sovit och solat, ja sol, fan vad glad jag blir, nu är det bara vänta på att allt grus ska försvinna så man kan rulla lite longboard, på tal om det så måste jag beställa en snart, fifan love. Jaja nu ska jag och mina fräknar äta lite och sen bara söla lite mera. hoppas även på att min snälla vän jessika vill ta en promenad med mig, vuxenpoäng på promenader, lär ju ha några tusen i poäng då.


/tjarrå nathalie.


sola lite med bror min, värt.

Kommentarer
Postat av: Filippa Jensen

Har kört igång dagens blogg! Vem vill inte ha chansen att få fler besökare? ;) Kram Filippa!

2011-04-04 @ 21:24:29
URL: http://jensenns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0