förlåt

Hej. Förlåt att jag inte har bloggat på några dagar.
Fick ett mail igår från en tjej som undrade varför jag inte bloggade på hela dagen. Varför jag inte gjorde det:
Det har hänt lite saker, tog en blogg pause. Åter igen, förlåt.

I Söndags så jobbade jag och Nathalie, det var mysigt !
igår låg jag bara hemma hela dagen och solade, färgen är synlig så klart. brun brun !
igår hade jag det lite jobbigt, därför det inte blev ett inlägg som sagt.
Onsdagar ni vet, är ju inte alls bra från min sida?
Men i morgon vill jag inget annat än att den kommer vara underbart bra. 
Skall till Lidköping nämligen. Jag vet att den kommer bli bra för en sak, men vet inte hur dagen kommer bli. 
SUPERBRA vill jag att den skall vara i alla fall !

Idag blir det att ta det lugnt igen. Det behöver jag. 
Hoppas att ni förlåter mig ! 
Nu är jag i alla fall tillbaka !
kommer komma upp lite bilder sedan.


Tjarrå/
Linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0