hej lifelovers.

För er som inte vet så befinner jag mig i uppsala-stad just nu, har vart här sen tisdags och åker hem imogon. Ni kanske undrar varför jag befinner mig i denna stad eller så undrar ni inte alls, men nu mina minderåriga kanske även äldre fanz ska jag säga. Jag är född i denna vackra stad, yes uppsala my hometown, ma hood. Här bor även hela min släkt inklusive min pappa, japp mina föräldrar är skilda sen jag var 1år och min mami bestämde sig för att flytta ner till västkusten, dont know why. jaja, jag har även min barndoms vän här jenny som också är min bästabästa vän. supersnabb info om mig.

Idag ska jag och min bror in till min lovely farmor och farfar, käka lite å så, min farmor gör värdens goaste mat, no kiddin' . Efter det ska jag möta upp jenny som har jobbat, vi ska strosaaa runt lite på stan, käka sushi och sen får vi se vad kvällen tar åt sig. fatta myset ?.

/tjarrrå nathalie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0