Idol 2011

Frågan är, skall jag göra det? måste bestämma mig SENAST i morgon tror jag.
Skall dit oavsätt vad för att hålla tummarna för mina vackra vänner.

Sitter och sjunger just nu faktiskt, gissa vad som står bredvid mig? 
Oboy? neej, redbull. Farligt, men gott.

Skall börja kolla på Svenska arbetet + Engelska arbeten nu med.
I morgon är det Nationella läs&hör i engelska.
kommer säkert läggas upp 400 st statusar på facebook om just nationella..
jaja.

'' Min vän Victor Costerdal.
En karl på cirra: 179 cm lång
intressen: gymma och lyssna på dubstep.
gillar även halft långa strandpromenader.

Egna reflektioner om Victor.

Victor är en go och härlig person. När det väl är fest. Då är det fest.
Jag vet inte riktigt varför han existerar som victor. Borde mer vara som Ove i solsidan.
Lite borta ibland. Men, finns ändå med en gnutta.
i poäng 1-5 får han en 4. För hans look är ocool. Han tror att livet runt hans cirkel är ballast.
Så är den helt åt kina. ''

Vad var nu det där? Inte den blekaste. 

Tjarrå/
Linnea



E.T - Katy Perry. feat Kanye west.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0