Just can't get enough

Vaknade upp bredvid Mr.kristoffer i morse, hur trött som helst. Har inte kunnat sova i natt. 
Förmodligen fullmåne, kan aldrig sova då!
Min helg har varit super bra, verkligen lyckad och rolig. 
Fredag -- > Nathalie / Nathalien, fränt smeknamn. -vet !
Lördag --> Kristoffer / Mr.kristoffer. -ändå ballt !

Hur bra låter det inte.
Brottning,skratt,tårar,film,mat+godis,trevligt sällskap. ja, osv..
Super med andra ord.

Jag och Mr.K åkte in till Göteborg vid 10 tiden för att vänta in tåget han skulle åka hem med vid 11:32 exakt, grymt, nu vet ni tiden dit. Bra. Yes. Vinkade faktiskt till hans tåg, stod som en idiot på perrongen. Meeen, tror inte han såg mig.

Sedan fick jag traska tillbaka till kungsbacka tåget, men självklart gick det inte förs en 20 min efter.
Löste det så klart med musiken. 

Åkte sedan vidare till Fjärås för att jobba i  godisbutiken '' karamell cafét '' 
Med Nathalien. Det var trevligt det. 6 timmar satt vi inne i samma lokal och var sociala.
Kameran låg kvar hemma, så blev inga bilder alls på helgens goa personer. 
Men Nathalien vet ni ju hur hon är, även vet hur hennes blick ser ut. 

Nu är jag hemma, skall precis börja packa. För i morgon åker jag och mamma iväg på en överraskning hon ordnat för 3 dagar. Jag har inte den blekaste vart vi skall heller, så detta skall bli kul !

Skall nu kolla lite på skolarbetet.

Tjarrå/
Linnea 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0