Linneho & Nathalien fredag

Har varit hemma hos Nathalie ikväll, har inte mått bra alls. Så ville spendera min tid med min allra 
grymaste vän. Det är det hon är tillför, att finnas där för en tönt som mig i alla lägen. 
Vi har lagat kycklingsallad och bara degat. Även så kom Molly direkt från Sthml ner till oss och var där
en stund innan hon skulle åka till någon kille i Åsa.
Skulle egentligen på tjejmiddag för att fira Ebba, men det klarade jag inte av.
Är jag på lite låg nivå. Så är jag inte/kan jag inte ''festa'' till det.. Låter kanske helt fel,
med så funkar jag! Det ända jag vill i dessa lägen är att kolla på film eller tjocka till det.

Nu är jag i alla fall hemma. Sitter på min otroligt sköna stol.. bredvid mig står ett stort glas o'boy.
Care?  ... JA
Det är livsviktigt ju, hallå?O'boy.. gott.


nej men, 

Tjarrå! /
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0