Ser ju ingenting

Som sagt så ser jag inte ett skit av vad jag skriver, förlåt för ordet ''skit'' men, får inte bort den svarta rutan på 
min data skärm...


Idag skall Kristoffer komma ner till  Åsa ! Mycket roligt verkligen !
Vill också meddela er att Greta Öber, www.lipsy.blogg.se 
är shemale. Fast nä.
Men men, där har ni en blogg tll att läsa. 
Blev det några stavfel nu, så vet ni varför..

Tjarrå/
Linnea

www.lipsys.blogg.se   <--------- Där har ni den, kan inte ändra det jag skrev för, som sagt. The black ruta är ivägen.

Kommentarer
Postat av: Filippa Jensen

Just nu kör jag en foto tävling på min blogg, som handlar om kärlek för dig! Kika gärna in och vad med att tävla! Kram Filippa

2011-04-02 @ 12:34:06
URL: http://jensenns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0