Tankar som blir grövre

Sitter kvar här i min härliga soffa och tänker på skolan, det är bara 1 månad kvar, ungefär. 
Tänka sig att det har gått 4 månader sedan tomten var på besök. Tiden går fort nu. 

Min klass kommer splitras och börja en ny start av deras egna liv. Även jag skall börja ge mig in på vuxenlivet.
Vilket jag tycker kommer bli himla kul !
Men kommer sakna min klass. Det gör nog alla som splitras ifrån varandra. Inte sant?

Just det, kan passa på att berätta nu när jag sitter här och skriver. 
Jag har så fruktansvärt tråkigt just nu, inget plugg att roa sig med, ingen ork att träffa någon,
kallsvettas av febern. Gammalt ordspråk, inte lätt när det är svårt.

Får se hur min kväll blir. Pappa kom nyss hem, fick pengar av honom, så skall gå bort och köpa mig någonting på 
hemmakväll, sedan spara resten. Söta pappi !

Får väl gå upp på mitt rum och fixa lite med kläderna, kanske damma lite, får se !

Tjarrå/
Linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0