värd måndag.

23:06 är det hej eller godnatt eller va?,

är på tiden att göra ett fint inlägg.
jag har haft en kanon dag idag, skolka sista lektionen för att spontan åka till ullared med mina två gosiga vänner jessika och therese, och eftersom therese har körkort tog vi tre bilen ner, tre glada tjejer i en bil i det fina vädret, love!. Jag fick inte köpt något speciellt på ullared, brukar aldrig köpa något där och är aldrig där för den delen heller typ, men jag kom ut med två saker där ifrån, ett gäng redbull och ett par vanliga koss hörlurar. men hursomhelst så har det vart en riktigt bra dag och jag är nöjd. 

/ tjarrå nathalie.


tess, jess och jag i somras på min födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0