inlägg dårå.

här ligger jag och är smått sjuk, har ont i halsen osv, skönt att jag ska operera halsfan om en mådad, så jag blir av med alla mina halsproblem.
kan säga att jag haft en bra helg, min favorit kompis molly var här hos sin pappa, så hängde med henne hela helgen, vi var la busiga å körde på suphäng på lördagen, vilket resulterade många roliga händelser. pusss på molly.  övrigt har jag inte så mycket att säga, är ju somsagt lite smått sjuk, men ska försöka ta mig till skolan imorgon, hatar att vara hemm, jävligt drygt. USA börjar närma sig också åker om hela 10 dagar, jag är nöjd.

/tjarrååå nathalie

jag och molly för ungefär 4 år sedan.
jag och molly för ungefär 4 år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0