Summer times

Godmorgon på er!
Min sköna sömn väcktes av en syster som ringde och frågade om en bok som låg i hennes garderob.
För mig just nu, så är det inga planer för dagen. Får se hur och vad jag gör idag !
I morgon skall jag, mamma och mormor ta en shopping runda i frölundatorg + kungsmässan.
Skall bli mysigt !
Jag har en sådan förbannat dålig mobil nu !, min förra tappade jag i toan i Lördags.
den byter ord av sig själv när man klickar på, ''spara ord'' .
jaja, skall snart ha en ny. Så är det bara.
O'boyen och datorn blir det för mig framtills vad jag vet hur dagen blir.
Vet att det är lite bilder som laddas upp nu, och att headern är borta. 
Men för det första, vill jag inte ta kort när jag har morgonfriss och mjukiskläder på mig. 
Ser förtillfället ut som en pundare från östermalm. 
Så låter kameran vila.
för det andra, så skall jag försöka få headern fixad !

Tjarrå/
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0