2011 1 januari.

Min nyår firades först på tjej middag hemma hos Emmy i Onsala, sedan vidare till 
fest hemma hos Gustaf & Jacob Skoog i Oscarsberg.
Mycket lyckat år 2010, bästa sommaren i livet. 
Nu väntar sommaren 2011 in.
Idag har jag haft en smärtsam morgon med huvudvärk och svart hjärta.
Jag är en person som hatar falska människor, speciellt om det innehåller vänskap.
Jaja, du som är en fejk person. Hoppas du lever gött med dig och din spegel resten av livet.
Linnea skall nu åka och handla i kungsbacka. 
Bilder kommer i morgon eller senare. 

Tjarrå/
Linnea

Kommentarer
Postat av: Denise

haha det var jag som facerapade honom och skrev att hans bästa vän är spegeln -.-

2011-01-01 @ 22:41:15
URL: http://sheisthat.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0