3:de Januari

Hej ! Jag har inte orkat blogga på länge, för jag har haft det jobbigt den senaste tiden..
Men nu är allting löst !
Jag har såna otroligt fina vänner. Alltid är dom där för en. Hela tiden, om jag skulle få önska mig 
någonting i livet, hade det varit till er. Att få leva lyckliga hela livet.
Har varit på stan idag med Matilda,Nathalie,Jessika och där träffade vi även på Lisa !
Nu på kvällen har jag varit och myst på Café karma med mina tjejer. Så mysigt så.
I morgon skall jag ta tåget upp till Lidköping för att besöka
Kristoffer ! Tåget går vid 09:32 från göteborg. Vilket innebär att jag 
måste åka från kungsbacka vid 08:17 för att vara säker på tiderna.
Ikväll kommer min kära syster hem från Örebro, har inte pratat med henne på jätte länge. 
Skall bli kul att träffa henne igen !
Ni har fått en blick på min dag även morgondagen, så nu skall jag lyssna på musik och packa för
imorgon. Ha det så bra! Slänger in ett inlägg i morgon hemma hos Kristoffer!

Tjarrå/
Linnea

Nyår:


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter din andra blogg? den där du sjunger

2011-01-04 @ 00:07:13
Postat av: Anonym

Jag har inte gjort den än. Blev lite strul med humöret och hemsidan när jag fixade med den. Men skall nog bli klar så småningom !

2011-01-13 @ 14:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0