Come and take my lips

Skoldagen har varit bra, slutade 11:45 idag. Åkte till kungsbacka med Josefina 
och shoppade lite granna,fikade och träffade Cassandra.
Jag köpte mig ett par svarta kilklackar inne på Raglady. Gör snygga!
Kom hem runt 5 tiden med onda fötter. Har gått runt i boots hela dagen, så fötterna
värker!
Därför blir det tröst med Thaimat som mammi är och köper just precis nu !
Sitter ensam hemma och funderar på så mycket grejer..
Även sjunger jag in mig en ny låt på hjärnan. Den skall sitta som en smäck.
I morgon blir det en lång skoldag, 8-16. usch.. jaja, det kommer gå fort.
får tänka positivt, bara 17 veckor kvar tills sommarlovs klockorna ringer !

Tjarrå/
Linnea

Bild sen berlin 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0