Grenade

Idag har varit en sådan sjuk lång dag. 8-16 tar kål på mig.
Alla lektioner är långa med.. " timmar lektioner ungefär.
Kom hem vid halv 5 ungefär, gjorde mig ett glas O'boy, som jag gjort 
varje dag denna veckan efter och före skolan.
Så kommer mamma fram och ger mig en present bara sådär.
Det var en jätte gosig fin lila morgonrock.
Tack mamma!
Nu sitter jag och tränar in lite olika låtar i hjärnan !
Som sagt, det skall sitta som en smäck.
Duschen kallar på mig nu, sedan kanske ett glas oboy? nej, absolut inte..
I morgon är det Fredag, skall bli skönt med lite ledighet.
På Lördag skall jag jobba som servitris på en middag på 75 pers. 
Med Cassandra ! Middagen är för hennes mamma.

Tjarrå/
Linnea

Köpte dessa skor på raglady igår ! ( bild från google, sladden är hos pappa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0