Lidköping

Hejhej, igår var jag på fest hemma hos Bengan som bor 100 meter ifrån mitt hus.
Hade det super trevligt, kommer någon bild på kvällen!
Kom hem runt 3 tiden i natt, så gick och la mig med en maraboue och Cola brevid mig. Mums!
Vaknade vid 11, tog mig en lång härlig dusch,packade -----> Göteborg ----> Lidköping.
Nu sitter jag hemma hos Kristoffer och gosar mig framför datorn, medans han spelar
en match mot någon på den andra datorn..
Åt jätte god tacos förut, någon annorlunda smak som gjorde den godare !

Har idag också skrivit mig en dikt på tåget hit.


Värmen alla vill ha

Så som en kille sitt hjärta bär.
Är så du vill känna dig kär.
Hjärtat han bär är inte ensamt,där inne finns även du.
Killen du alltid ser.
är det för honom du ber?

Värmen alla vill ha.
Pendlar mellan natt och dag,dag och natt.
Det vill säga fnatt.
Oron och förtvivlan.
Är det du eller jag som skall ta viljan till mods?

Soliga dagar, solbrända magar.
Ett hjärta som leder endast dina egna lagar.

Värmen alla vill ha.
Du&Jag



( Går inte att lägga upp bilderna.. )



Virra & Johanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0