nathalie chockerar.

japp här kommer jag snabbanatta_93, gör ett inlägg som jag inte riktigt vet vad jag ska skriva i, men lär ju hitta på nåtgot under skrivandets gång...
vill som många andra att snön ska dö och försvinna, gjorde en brutal vurpa i förregår, vilket resulterar att jag har ett stort blåmärke på hela rumpan, men vem bryr sig, inte jag i allfall. hehe. kan också dela med mig att av att jag åker till USA om 18 dagar, är fruktansvärt avis på mig själv ;). jaja ber om ursäkt till linnea också för att jag är super, då menar jag super aktiv här på våran fina blogg !
Nu har jag ändå lyckats dela me mig med jätte många ord om min allmänna livssituation, så nu ska jag studera och plugga vidare, har go hemtenta att slåss med.


/tjarrråå nathalie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0