13 Mars

Är min bror Philips födelsedag. Idag blir han hela 19 år gammal ! Grattis

Igår kväll tog jag hastigt på mig kläder och åkte ner till min bruttis Nathalie, det var ett grymt tag sedan jag
träffade min käraste vän. Vi stirrade på Trassel, en sådan söt film verkligen.
När jag kom hem så skulle jag sätta på min dator igen för att kolla läget. När startsidan kom upp stod det,
'' du är så söt'' på min skärm?... helt mysko, inte direkt någon som kan mitt lösenord på datorn vad jag vet..
Detta blir ett mysterie !

Klockan 15:00 börjar kalaset och jag har inte ens packat mina saker till pappsen en. Skall dit idag i en vecka !
Så nu måste jag skynda på liiiite kanske. Söndag idag.. Måndag vilket innebär skola. 
Have a great daaaaaaaay.

Tjarrå/
Linnea

Gårdagens 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0