4 mars kvällen

Helt vrickad.
Träffade alla tjejerna på Stationen, självklart drar dom med mig ut till onsala gottskärr !
Vi levde på busshålsplatser ungefär hela kvällen.
Började med att vi skulle hem till någon martin, men så kom inte alla in
så då åkte vi till särö, där någon kille hade folk hemma. När vi hoppade av bussen och började gå mot huset.
Mötte vi ALLA som hade varit hos honom.
Hans föräldrar kom hem, så det blev att sitta och vänta på bussen mot kungsbacka i cirra: 1,20 min. 
Tur var så hade vi bra umgänge, ett rejält gäng !
Även så lärde jag mig kickboxning ! 
När vi kom till kungsbacka, gick vi hem till zacharias, var där en stund och träffade en massa Falkenberg bor.
Vid halv 1 snåret började vi tjejer gå hemåt till våra sängar. Efter en sådan kväll vill man bara ha en fet pizza och sin säng. Därför fixade jag och min syster det så klart. Hon hade varit ute, så mötte upp den partypinglan. ( hon hade varit hemma imellan.)
Så köpte vi oss varsin goooood Kebab !
mums. 
Tyvärr inga bilder, kameran är lagg.

Idag skall jag träffa Kristoffer, han kommer ner nu om cirra: 2 tim.


Tjarrå/
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0