Escape

Sitter i skolan och jobbar med '' Sverige under andra v.k ''
Att veta om hur det såg ut för Svenskarna när dem kämpade som mest för att behålla sin neutralitet.
Får en att bli intresserad, jag lovar, en gnutta i alla fall kan ni väl kämpa med att bli intresserade. 
Vill inte direkt låta som om jag är en forskare eller liknande.

Slutar nu om ungefär en och en halv timme, Onsdagar kan vara bra ibland. Har inte hänt någonting en så länge,
det är ju bra det !

Skall fortsätta att skriva lite nu, så hör av mig när jag är hemma på Kungsgatan igen.

Tjarrå/
Linnea

Föresten, här har ni en bild på hur min systers tatuering blev igår, det är den lilla pippifååågeln. !






Även en bild på mig och Felicia. Oerhört bra tjej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0