kiss me k-k-kiss me

Sitter hemma nu och försöker verkligen studera lite, men det går inte. 
Kommer upp en massa hinder för mig, t.ex -> måste kolla facebook ( som jag alltid gör ), lyssna lite go musik ( sjunga med) äta lite, ja. Ni förstår. Detta är komplicerat. Det kan i och för sig bero på att jag har en sådan otroligt stark överskottsenergi. 
Josefina sitter i alla fall mitt emot mig just nu, hel knasig är hon. Det kan vara knäpptyst så hör man ett litet ljud..
*fnissfniss* 
- Jag:
- Josse, vad är det med dig egentligen?
: *fnissfniss* kom tänka på en rolig sak

Det är typiskt henne, hon kan komma med en mening som är helt ute och cyklar. Då man verkligen inte fattar ett dugg utav det hon säger..

Nu skall jag försöka att studera lite, eller kanske ta och göra en genomskärning av Josse för att komma på vad hennes problem är.

Tjarrå/
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0