MÅNDAG OUT.

snabba natta här, hejhallåå. 
Måndagen är snart slut och jag har haft en bra dag. Det var andra gången jag var i skolan idag på circus 4 veckor, pga operationen och USA, och kan säga att det var faktiskt kul, har saknat socialt häng på dagarna, men jaja idag somsagt har jag då vart i skolan, sprang efter skolan till optik-källarn för att göra ett syn test så jag får ta mitt körkort i sommar, yes, nu väntar bara massa övningskörande och 18års dag. Efter detta syn test mötte jag upp min kära vän sofia, har inte träffat henne på hundra år känns det som, aja kul för er och veta det, vi fika i allfall och babbla massa glatt snack i timmar. Nu sitter jag här med massa fina kläder jag fått hemskickat, ska allt testa grejorna nu.


/tjarrrå nathalie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0