NATHALIE HEDENSTRÖM HÄR.

jo nu är jag här igen, nathalie ni vet. kan börja me att säga att jag kom hem från usa i måndags efter två veckor där, och jag ha haft det kanon bra, va i new york i två dagar, där lyckades jag shoppa, hänga verkligen längst uppe i empire state building på 102 våningen, kan säga att det tryckte lite i öronen när man åkte upp med hissen, iallfall där uppe såg man ut över hela alltet, sjukt fin utsikt. jag hann även me massa andra saker. efter två dagar i NY så åkte vi ner till florida där det var runt 30 grader varmt. i florida var vi på sea world, disney world osv, jag åkte även hellicopter, höll i en krokodil och sjukt mycket annat, shoppade även här också.

jaja, igår opererade jag min hals, tog bort halsmandlarna, orkar inte skriva några detaljer om det, men kommer vara ledig från skolan i circus 10 dagar och kommer äta 11 tabletter om dagen, och får leva på glass. äter faktiskt ben & jerrys i talade stund som min kära vän molly kom förbi med, love that girl. så blir hemma sittande i 10 dagar typ, får inte vistas med mycket folk pga infektionsrisk som kan leda till riktigt dåliga saker.

/tjarrrå nathalie


time square.


min älskade bikini från victoria's secret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0