Reb'l Fleur.

heeej hallo hejsan whatever, jag tycker det är bajs svårt att veta vad man ska skriva när man börja varje inlägg, ska man göra som en novell typ där man kastas in i handlingen eller ska man typ börja sådära artigt som om man är väsrta bloggaren typ HEJ MINA FANS OCH BLOGGEN, aja det va fan inte detat jag skulle skriva om, har ett brutalt syfte med detta inlägget, ska bara bygga upp lite till the punchline.

jaja nu e det ju så här att jag har opererat mig, så jag lever på 11 tabletter om dagen, äter lite glas emellan åt. jag får inte äta varm mat, knyta skorna, göra ansträngande saker, och jag får verkligen absolut inte åka buss eller befinna mig på allmänna platser förs min hals har läkt helt, för om så kan jag dra på mig infektioner och då kan det sluta illa. så drygt om 6 dagar or something får jag bege mig på bussarna igen, yes!.. men har i allfall suttit inne hemma sen i torsdags, har haft besök av två kompisar sådär. så nu kommer jag till det viktigaste i hela inlägget, LINNEA jag läste att du ska vara i åsa i veckan så om du är helt frisk ber jag dig att komma å hälsa på mig i veckan. hoppas att hon läser detta nu annars var detta super onödigt.

/tjarråå nathalie




planet hem från usa, inte ens så här kul har jag nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0