Tony the beat

Tjennaa. 
Kom nyss hem från Kungsbacka, där jag har hämtat min dator och även träffat Matilda,Emma,Nathalien (Nathalie)
och Oscar.
Det var trevligt det !
Hur irriterande är det inte när man är hur trött som helst, lutar huvudet mot fönstret på bussen och bara hör hur tyst
och skönt det är, att man faktiskt kan få en chans att vila innan men skall ge sig ut igen. Så vips, hör man en ringsignal sätet bakom mitt. '' Heeeej, gumman. Hur är det? blabla. ''
Baaahm* Där var vilostunden över, dags att lyssna på skvaller,snygga killar m.m
En irriterande hemsk resa fick jag på köpet efter en skön och vårig Tisdag..

Nu skall jag ta och läsa/skriva & äta lite. 

Tjarrå/
Linnea

kännde mig ungefär som dessa från hartbreak hotell på bussresan.

Lite fånig kanske, men när mitt blodsocker nåt botten, så rekomenderar jag att hålla lite avstånd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0