Underbara Lördag

God dagen !
Denna dagen har varit så sjukt underbar, sol & bästa sällskapet.

Vid 11 ringde Kristoffer att han var på Kungsbacka tåget, vilket jag först inte trodde på förs en han börja
beskriva miljön omkring honom, vad han såg, vilka affärer m.m.
Dååå, blev det brottom. Skulle varit lite för tidigt att tassa runt i underkläder, så kläderna FLÖG på.
Mötte upp honom på stationen, precis i tid. Bra!
Kungsan fick ett besök av oss, även Linnéas goda café.
Gick sedan hem till mig och kollade igenom något gym han snackar om, xforce. Tuffa saker skall jag säga !
Lekte vem som kunde ta längsta stegen i trappan...
brottades, vilket jag nog aldrig kommer vinna på. Men stark är jag skall ni allt se !
Vid 3 tiden åkte han med tåget hem igen till Lidköping, längtar tills nästa gång. Då skall vi ha en match om vem som 
verkligen kommer vinna i brottning. JAG kommer göra det garanterat, för fanken, kom igen nu Hagström. Detta skall gå med guld känslan i armarna.

Lät inte detta som en helt perfekt dag? skratt,''aj,nu jävlar,ägd,bög,förlååååt '' hehe. 

Nu dricker jag en Power king, gott. Skall nog träffa Tildisen senare i kväll. 

Tjarrå/
Linnea 

Tecken på hur mycket seriösa problem vi har när vi umgås... fint



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0