Eftermiddag på kungsgatan

Har gått och blivit sjuk. I natt sprang jag på toa några gånger, åkte till skolan på en gissning.
Åkte hem vid 11 tiden igen. Inget allvarligt så, utan en influensa sa mammsen till mig. 
Skall ut och gå sedan för att inte sitta inne i samma bakterier.
Nu har jag nyss pluggat Svenska, skall plugga ihjäl mig denna veckan. Till på Torsdag rätta sagt. Massor
av saker har vi i skolan nu, orkar inte med detta mer. 1 månad, sedan är det över! skönt.

Har suttit och pratat ut med fina vänner över allt och inget via datorn. Det som dom sa. Är rätt.
Man får leva i nuet. Hoppas på det bästa men ändå vara lycklig över något annat än det som trycker ner en.

Tjarrå/
Linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0