Nattens visa

Herre, vad trött jag är. Duschade i 1 timma. Somnade till, som jag alltid gör.
Nu ligger jag i sängen ner drågad typ av alvedon. Mina tarmar är inte att leka med skall jag säga.
Något som gör mig gladare här i bakterie rummet är att se bilder på en vän vid namnet Tilda '' applåder ''
Skämt å sidå.
Nej men hon är galet bra den tösen, skall inte skriva någon roman här nu, utan ville bara slänga ut det ur munnen min och säga det, så alla vet. Det är OK att prata med henne, hon är snäll och go. Lovar, och killar små. Varsågoda. En het kotlett får ni levererat på fat, denna brud är pang i brallan.

Tjarrå/
Linnea


Ser ni, tummen upp till och med för henne !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0