Underbart

Detta var min bästa Tisdag på länge. Har haft en mycket bra skoldag, trevligt med mina nära tjejer och nu
när jag kommer hem. Så har man fått en massa kläder ! Kan ju inte bli bättre.
Mår äntligen bra nu, jag och Lisa har varit inne i den lilla ''bubblan'' som jag nämn tidigare. 
På grund av allmäna saker. Inte på varandra, absolut inte.
Men nu just idag, mår vi strålande. Jag blev så glad av ett fint samtal av en person. sött !

Ni kanske vill ha lite bilder här på bloggen? eller vad säger ni? KLART NI VILL DET.
Det skall jag allt kunna ordna snart, / senare ikväll.

Behöver hjälp med en sak, skulle verkligen blivit super glad iafall någon ville hjälpa oss att få en finare blogg.
Med lite mer vårkänslor. m.m ! Tack på förhand.

Tjarrå/
Linnea



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0